Livrare Mobila

Livrare si Retur Mobila

Lara Modul asigura livrarea mobilierului comandat atat in Bucuresti cat si in intreaga tara. Transportul mobilei la domiciliu va fi programat in functie de graficul intern de livrari. Dupa trimiterea comenzii, veti fi contactat telefonic de catre departamentul nostru de vanzari pentru a stabili toate detaliile de livrare. Livrarea se efectueaza cu mijloace auto proprii sau prin firme de curierat rapid, iar produsele vor fi livrate pana in fata imobilului in care dumneavoastra aveti domiciliul sau sediul.

1. Costuri de Livrare

Costurile de livrare sunt fixe, in cuantum de 100 de lei, indiferent de destinatie sau numar de produse comandate.

2. Termen de Livrare

Dupa confirmarea comenzii se stabileste impreuna cu clientul o zi si un interval orar de livrare. Desi incercam zilnic sa satisfacem nevoile tuturor clientilor nostri, nu putem garanta mereu livrarea la ore fixe din zi. In schimb clientul va primi, in ziua aleasa de el, un interval orar in care se va face livrarea. Pentru clientii care doresc livrari urgente sau la ore fixe, la costurile de livrare deja prezentate se pot adauga cheltuieli suplimentare.

3. Conditii de livrare

Transportul este asigurat doar pana in fata cladirii clientului sau pana in cel apropiat punct in care masina poate parca. Clientul trebuie sa se asigure ca are cu cine sa descarce si sa transporte marfa livrata. Transportul produselor de la masina pana la locuinta cumparatorului nu este obligatia conducatorului auto.

Daca marfa nu poate fi livrata din cauza clientului (adresa incorecta, numar de telefon gresit etc) intreaga raspundere pentru neplacerile cauzate de intarzieri, apartine clientului.

Mobilierul se livreaza la colet, sub forma de kit ambalat in cutii de carton. Coletele includ feroneria si instructiuni de montaj. In cadrul pretului prezentat in pagina de produs nu se include si montajul. Comenzile se preiau, se prelucreaza si livreaza in limita resurselor disponibile si in functie de graficul intern de livrari. Nu ne asumam raspunderea pentru intarzierile datorate cauzelor de forta majora (inundatii, cai de acces inzapezite, impracticabile etc). In acest caz, transportul se va reprograma in functie de posibilitatile de transport.

4. Politica de returnari

Potivit legislatiei in vigoare, clientii (persoane fizice) au dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Orice retur trebuie să fie precedat de o notificare a intenţiei de retur. Această notificare se poate face pe mail sau impreuna cu produsele, in termenul prevazut de lege. Returul trebuie să fie însoţit de următoarele documente: factură, chitanţa (curier), notificare. Clientii trebuie sa mentioneze în notificare dacă doresc rambursarea banilor sau schimbarea produsului. În cazul în care nu se respecta toate condiţiile de retur, ne rezervam dreptul de a nu accepta returul.

In cazul în care produsele la care se solicita returnarea prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate, Lara Modul are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o anumita suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciului. În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 14 zile de la retur. In acest cost intra doar valoarea produselor,nu si transportul aferent comenzii sau costul altor servicii.

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna: produsele executate dupa specificatiile consumatorului, produsele distinct personalizate, produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid sau produsele comandate online care sunt ridicate direct din magazin. In cazul produselor executate la comanda clientul poate pierde avansul achitat daca din motive ce nu tin de vanzator comanda nu a putut fi finalizata la timp si livrarea nu s-a putut face.

In cazul în care produsele pentru care se solicită returnarea prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, Lara Modul are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de către reprezentanții noștri.

Puteti returna orice produs de mobilier doar daca este sigilat si ambalat in aceleasi conditii in care a fost livrat. Nu putem accepta ca retur produsele care au fost desigilate si montate. Sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.” Cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre Client.

Aveti obligatia de a verifica integritatea coletelor si in cazul in care observati nereguli sa le semnalati in nota de expediere. Deteriorarile datorate transportului, semnalate ulterior receptionarii nu vor fi supuse despagubirilor.

Pentru informatii suplimentare nu ezitati sa ne contactati!